NYC

I september (snart alltså) ska jag åka till New York. En dröm för mig verkligen. Och just nu så är dollarn låg, den ligger på ca 7,50 kr.  Och om den håller sig låg tills jag ska dit så betyder det en massa shopping :D

Här kommer lite bilder på kläder som jag vill köpa :D Säg gärna vad du tycker!

Forever 21:

 

Jag vet att alla ser ganska lika ut men det är nästan den enda modellen på klänning som passar mig då jag har ganska stora tuttar! Och så gillar jag modellen mycket! Den svartvita med volanger och den gula är mina favoriter :)

American Apparel:

 Vilken färg? Klicka här och hjälp mig bestämma :)
 Vilken färg? Klicka här och hjälp mig bestämma :)
 Det är shortsen jag vill ha, men vilken färg? Klicka här :)
Vilken färg? :)
 Vilken färg? :)
 Kjol i den färgen bara :P

Sara :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej snygging! händer hos dej? :)♥

2009-08-20 @ 17:37:53
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :) allt bra? :)

KRAM ♥

2009-08-25 @ 15:10:28
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0